Skit vecka... Blää...

Ja denna vecka kan ta sig i röven... Först Bruce, sen igår farmor  VILA I FRID mina älskade fina Änglar, nu kan man se upp i himlen med ett leende... Farmor du sitter i din fars knä o myser efter all saknad.. Så som vi, alla dina barn o barnbarn kommer göra när de e våran tid o lämna jorde livet. Nu slipper du lida mer, nu har du de bra, men vi saknar dig... O jag kan säga med hela mitt hjärta att jag längtar till den dagen kommer, när jag kan sitta i ditt knä igen. men jag ska göra som du vill, leva mitt liv så som ja vill leva de o ta hand om min familj... Har så många fina minnen med dig, när ja rymde hemifrån, då rymde jag till dig, när man kom till dig efter skolan o de fanns nybakade bullar o mjölk fram dukat på bordet, när jag o pierre bodde hos er, när vi var på öland, när vi satt ute på altanen o lyssnade på åskan o regnet, när du berättade för far att ja rökte... Du va alltid så mån om alla oss, när du bakade, gjorde sylt o saft så gjorde du så vi skulle få.. du tänkte alltid på oss... Ja farmor, du har varit den bästa o underbaraste hustrun, mamman o farmorn man kan tänka sig.. Du har haft kämpiga år nu, o du e värd denna vila, jag vill så gärna säga att du skulle stannat hos oss några år till. men du mådde inte bra, de va så skönt o se dig igår, så fridfull, utan smärta... Jag älskar dig farmor, kommer alltid o göra, kommer alltid att minnas dig o våra underbara minnen... De e du som har gjort mig till den jag är idag, o jag kan säga att du har gjort ett bra jobb. Med mig o dina barn o barnbarn. O med farfar., du hade världens bästa make, vet att du sitter troget o väntar på han, men du vill att han ska stanna kvar hos oss ett tag till... Kan bara säga att du är den finaste o vackraste där uppe... Vi ses snart, farmor.. Älskar dig...




Kommentarer
Postat av: EnbartEmma

Först, beklagar sorgen.



Sen, Ja jag är intresserad! :) Hur mycket vill du ha för den, skickar du den på posten osv. (du kan väl svara till min mail?)

2009-08-28 @ 13:59:56
URL: http://enbartemma.blogg.se/
Postat av: Pierre

Ja en riktig skit vecka!

Men som sagt nu får hon vila, å det utan kramper å smärta. Men farmor du lämnar ett stort tomrum.

Vi kommer aldrig att glömma dig.



Pierre

2009-08-30 @ 15:29:50
Postat av: Linda

fy nu fick ja gråta lite vännen för er skull. beklagar verkligen sorgen men nu har hon de bra. Tänker på er massor ska ni veta.

En stor kram från Linda

2009-08-31 @ 11:43:17
Postat av: Mickaela

Beklagar sorgen :(

R.I.P



Många Kramar

2009-09-01 @ 12:24:16
URL: http://www.missvalentine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0