Felix Kim Johansson

~ 26/6-09~
~ Kl 2o.o4~
~Vikt 3600g~
~Längd 51cm~



Då kom han, våran lilla prins, värkarna började kl o4.3o, gick hemma hela dagen, (var på karlsson en sväng oxå :P) ringde till BB men fick inte komma, de ända dom kunde göra för mig va o ge mig bedövning, sen skulle dom skicka hem mig, o som förstföderska så känner man sig ganska så liten, (jag gjorde iaf) ja menar barnmorskorna vet ju... Eller ? men vid 16.oo tiden fick vi nog av o gå hemma.. Hade så så ont,  skrek rätt ut hela tiden.. När vi kommer dit, får jag läga mig i sängen, o dom kollar hur mkt öppen jag är, så frågar dom om jag vill ha ngt, o jag säger (skriker) ryggmärgsbedövning., Men IKKE, Emma e fullt öppen så de e försent, så jag fick bara lustgas... O jag som inte fick komma in... Suck*   Men tiden gick o ut kom Felix efter ett klipp o sugklocka... Men förutom att jag förlorade mkt blod så ska jag inte klaga, jag vet ju inte hur de skulle ha känts med bedövning...

Men nu mår hela familjen bra, o Felix e 5 veckor imon :) O han väger nu lite över 5 Kilo o är 58 cm lång...





Älskar min Familj över allt annat på denna jord.. Finns inget/ingen som kan göra mig lyckligare än vad mina Prinsar gör... Ni är mitt allt... <3



* All we need is Love *

Kommentarer
Postat av: Mickaela

Åå så mysigt :D Jag bara längtar nu. Känns som tiden går skit segt :/

Vad ska du ha för din Angelsound? =) Funkade den bra när du använde den o så?

Kram!!

2009-07-30 @ 10:45:21
URL: http://www.missvalentine.se
Postat av: Mickaela

Okej, jag har nämligen hittat en för 350kr, såg att de hade sänkt priset från 500kr.

Kan tänka mig att det var mysigt att höra :) Jag får ta och skaffa mig en. Måste vara en härlig upplevelse att höra allt som händer där inne :P

Kram!

2009-07-31 @ 12:44:19
URL: http://www.missvalentine.se
Postat av: Lina

Grattis än en gång! Har sett bilderna på facebook. En riktig sötnos ni har. =) Kram Lina

2009-08-01 @ 15:11:22
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/
Postat av: Mickaela

Haha okej :P ja, kan ju kännas lite onödigt att den bara ligger och samlar damm :P hihi.

Med mig är det bara bra =) jag börjar bli så himla otålig bara.. magen växer ju ingenting, man vill ju att det ska börja synas lite snart. hihi. Annar är jag ganska trött för det mesta och vissa stunder kan jag nästan känna mig höggravid, flåsar och har mig.. haha. Hur är det med er då? Hoppas allt går bra med den lille? =)

Kramar

2009-08-03 @ 10:50:24
URL: http://www.missvalentine.se
Postat av: Mickaela

Ja lilla Kingston är söt minsann, men grymt busig.. som en monster faktiskt. =)

Ja, alla säger hela tiden att det kommer, det kommer snart att synas.. men hallå? det syns ju inget :P åå orka vänta. Känns som att man bara går och väntar på att tiden ska gå.

Oj, det är en stor pojke ni har fått =) han är så otroligt sööt. Måste kännas helt underbart. Kan du fatta att du är mamma Emma?! :D hihi.

Jag har inte fattat det ännu, att jag ska bli mamma.. man fattar det väl inte förrän den lille fisen är ute :) Gud så jag längtar.



Hälsa din fina familj från mig!

Kramar :)

2009-08-07 @ 11:59:24
URL: http://www.missvalentine.se
Postat av: Mickaela

Kan tänka mig att det känns mer verkligt när du är helt ensam med honom.

Mikael börjar jobba heltid efter jul, och i januari/februari kommer bäbisen, så då lär man ju få vara ensam ganska mycket med bäbisen. Får väl hoppas att Mikael kan vara hemma lite extra under den "jobbigaste" tiden =)



Kramar

2009-08-10 @ 12:04:56
URL: http://www.missvalentine.se
Postat av: Mickaela

Ja det är ju lite synd :/ hade ju vart kul o börja umgås lite med dig igen. var ju så ootroligt längesedan nu. Saknar verkligen att prata med dig, för man kunde verkligen prata med dig om allt :)

Men som sagt så får jag höra av mig så fort jag kommer till Vetlanda :) hihi.

kramar

2009-08-11 @ 18:51:47
URL: http://www.missvalentine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0