Skitväder, men ja njuter :P

I brist på annat så kan jag ju sätta mig ner o blogga lite, har blivit väldigt dålig på de, men har mkt annat o styra med, o sen orkar jag helt enkelt inte... hehe... men de händer intte mkt, samtidigt som de händer massa, men allt kan man ju inte skriva här...


Barnrummet e typ klart, bara små fix som tavlor o sånt.. så nu får pyret gärna titta ut..

O jag får fortfarande samma krupp o spunk på folk i Lilla V... LÅT OSS VARA!!! visst de e våra första barn, men herrgud. vi e inte dumma i huvudet......

Katterna springer ut o in, men Fisen e mest inne.. hehe.. Igår kom Tigra hem med 2 råttor.. så duktig så, som kommer hem med mat till la familia :P hehe..

Midsommar blir väldigt lugnt, ut till ekenäs en sväng o sen en sväng till landsbro, om ja orkar vill säga :P vill inte planera massa om de händelsevis skulle sätta i gång.... *hoppas*

tycker de e underbart väder, hade dock inte behövt o regna, men mulet gör inget, de e skönt.. hehe..


Nehe, ska dricka upp mitt kaffe nu, sen blire nog till o åka o handla, måste ha lite till frulle :P


Älskar dig Kim mest av allt. Du är min Värld...





* All we need is Love *

Kommentarer
Postat av: Mickaela

Hej Emma! =)

Haha, ja man samlar på sig massa skit hela tiden alltså. Hmm, pappa bor ju där uppe vid evobus, kommer inte ihåg gatan om det är lasarettsgatan eller va den heter:P har inte så stor koll längre ;P vi ska faktiskt till pappa nu på söndag och fira honom han fyller år på måndag, åker till småland idag. vi kanske ses :) var ju sååå längesen nu.

Och du? gissa varför jag mår illa då? ;)



trevlig midsommar på er också!



Krams krams

2009-06-19 @ 12:44:13
URL: http://www.missvalentine.se
Postat av: Mickaela

p.s: hoppas den lille fisen kommer ut snart :) stort grattis till er :)

2009-06-19 @ 12:46:24
URL: http://www.missvalentine.se
Postat av: Hanna

Ni kommer fixa allt med barnet galant, det har jag inga tvivel om :) faster hanna finns ju alltid till hands också haha :D hoppas ni hade en bra midsommar, och hoppas lillen tittar ut snart! Puss på er.

2009-06-22 @ 12:48:49
URL: http://spermasmurf.blogspot.com
Postat av: Mickaela

sv: han blev överkörd på parkeringen hos pappa söndags. Kan inte fatta att han är borta :'( begravde honom idag. usch.

2009-06-23 @ 20:45:41
URL: http://www.missvalentine.se
Postat av: Martina

GRATTIS GRATTIS till Er lilla Felix.



Förlåt om jag va lite kort mot er på kvantum. Men jag tror du såg på mig att allt inte stod rätt till.



Men all lycka till Er gumman..



kramar

2009-07-14 @ 20:43:20
URL: http://machuna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0