vad fasiken tar de åt folk ?

Först o främst, måste ja bara säga att ja e så så trött på folk, "vänner" som de så fint kallar sig..., Vissa av er har jag inte hört ngt av på.... ja jag vet inte hur länge, var nog runt den tiden vi gick ut med att vi väntade barn, då sa ni grattis, att ni hade saknat mej som vän o att vi måste ses mer o oftare,  yes, fine tänkte jag, har ju saknar er med, massa, verkligen. Men vad hände, ingenting, o de e inte bara erat fel, jag har inte hört av mig heller, men nu, när bebis snart kommer, då kommer ni smygande fram, försiktigt. Men ni syns.. O de e en sak jag inte tänker finna mig i, visst ja saknar er, men att ni ska komma nu o leka vänner när bebis snart kommer de håller inte. IKKE.... så nu vet ni de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0