wiiee=)

Sitter o lyssnar på lite musik =) Roffe the ruffler  m.m =D hehe... Ska snart ta tag i städningen o disken... sen blire bara till o mysa massa... Med både katter o Honey när han kommer hem... ska läsa lite oxå,..tänkte att jag skulle sätta mig på balle sen med en kopp kaffe när allt e klart =) übergott ;)


Jag går hellre själv med ryggen rak o fri, än med er vid min sida med era falska leenden...

 

De va kanske längesen jag skrev ngt vettigt här ? Men de står still i mitt huvud, livet rullar på, att är skit bra, älskar livet o mina underbara vänner, C & S, ni är bäst <3  GRATTIS C på din födelsedag <3

Ne,,,

disk o städ va de ja :P



Älskar dig Kim, mest av allt. tack för att du finns vid min sida jämt, du gör min dag <3<3..


* All we need is Love *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0