Dagen i all Ära..

Idag har jag:
~ Diskat
~ Städat (plockat undan, dammat, dammsugit, torkat golven o tagit toan riktigt ordenligt)
~ Haft massa mys med Felix..
~ Fixat om o donat med Ljusen.
Jag känner mig hyfstat nöjd med mig själv :)

O dagen e inte slut än ;) Se vad ja hittar på mer o göra, Måste ta ballkongen någon dag oxå, men idag har de ju regnat, så får ta de i helgen om de e fint någon dag, måste kolla med Honey oxå hur vi ska göra med utemöblerna, o vi ska ta o bära ner dom i förrådet eller hur vi ska göra, fast de e ju ganska skönt o ha ngt o sitta på när man röker.. Hmm ?


O jag har en del "vänner" som jag blir så trött på, ( kommer få skit för att jag skriver detta, men de ger ja blanka fan i )  Först så e man tajt med en vän, umgås typ hela tiden o så, ni vet hur de e, sen avtar de, o ja menar FINE, de e ju så, absolut, sen börjar vännen höra av sig igen, Men bara när de passar denne, typ på raster, (då dem jobbar), innan jobb o så... Men aldrig när personen e ledig. Hmrf, förstår ikke, o Sen en del vänner som inte förstår att jag har en son, ja menar HALLÅ! Ja gick i typ 4-5 måndar med Värsta magen, hade en grym förlossning som dom vet om, men sen tror att jag bara kan ta på mig jackan o sticka hemifrån o umgås med dom, men de behövs lite mer planering o så, jag har ju som sagt en son, som måste följa med mej, o på tal om de, dom som har hört av sig nu, alltså NU, när lille Felix har kommit till världen o vill börja umgås, bara för dom är så jävla nyfikna... Skaffa er ett Liv...
Med detta vill jag väl egentligen säga att, Visst jag har inte många vänner, men dom ja har, har alltid funnits för mig, dag som natt, gravid eller inte, mor eller blivande mor, o ja e förbannat trött på att folk (som ni är) kommer när de passar er... Jag har som sagt var mina få UNDERBARA vänner o min familj, ja behöver inte mer.

-shame on you!



<3 Älskar Mina Närmaste Vänner O Min UnderBara Familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0