Lördag igen, shit vad veckorna går...

Sitter med ett hyffsatt morgonhumör, kaffet har runnit ner, snart e de dax för den underbara morgon ciggen... mmm... Mina prinsar ligger o sover så jag tar liten ensam tid såhär på morgonen... o de e skönt, de brukar göra mina dagar på helgerna, veta att mina prinsar myser o jag myser med mig själv o katterna :P

igår va de begravning... de va så så fint, de va så många som var där o tog avsked av farmor, hon var en älskad o otyckt människa... men de visste ja redan, vem kunde inte älska henne ? sen efter allt så åkte vi hem till farfar o drack kaffe o tjötade, jag o Kim (kusin) gick runt i huset o letatde lite minnen, o då hittade vi våra ritblock.. :O haha... ja herregud, vi barnbarn fick ett varsitt rickblock med hela vita sidor i, så vi kunde göra vad vi ville, sen hade farmor ett som hon dela de med alla barnbarnen, o på första sidan hade jag skrivit att " Farmor är världens bästa männsika" eller ngt i den stilen, o detta e ju minst 10 år sen, o sen hade jag o Pierre (elelr va de kim?) en zoo affär, o hotell som vi hade lekt.. haha... ja de va helt underbart, de slutade med att alla barnbarn med respektive satt o läste i dom där bloken, de var ett perfekt avslut på den dagen, men älskade farmor, du fattas oss.... O Vi Möts Snart Igen...


Idag har vi fixat barnvakt, de e ju reggae nere på old barn idag, o eftersom att ja inte amar längre så tänkte ja o kim attvi skulle ut ikväll.. Så lillfisen ska vara hos mormor o morfar, vilket e uppskattat från båda hållen.. Felix kommer bli morfars lilla lu* hihi...

Ska iväg med syrran o sola idag med... Underbart* Syrran ska va med ikväll med, o de känns så jäkla skönt, nu den senaste tiden så har vi umgåtts mkt, skönt o ha en äkta vän, för syrran finns alltid där, förstår o älskar.. hon är bäst.. Lova Ya Sis*


Nehe, ciggen vart de ja...



So Long*




* All We Need Is Love *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0